A luxusmárka nemet mondott az agendára és a normalitást választotta.
„A balliberális agenda egyre jobban igyekszik elmosni a nők és a férfiak közötti határvonalat. Napjainkban
– írta legújabb videós tartalma mellé a Védett Társadalom Alapítvány.
Majd azzal folytatták, hogy „Az LMBTQ-lobbi szélsőséges propagandájának terjesztésében előszeretettel vesznek részt a különböző multinacionális vállalatok, hogy ezzel is megmutassák „érzékenységüket és progresszivitásukat”, illetve ami a legfontosabb, hogy növeljék a bevételeiket”.
Az Egard Watches a normalitást választotta
Azonban, mint az a reklámvideóból is kiderül, az Egard Watches luxus óramárka nemet mondott a szélsőséges agendára, és a normalitást választotta. Legújabb reklámfilmjükben a nőiesség témakörét járják körül, felhívva a figyelmet arra, hogy
„A film legfontosabb üzenete pedig nem más, minthogy csak az lehet nő, aki valójában annak született. Példamutató kiállás a normalitás mellett”
– húzta alá a Védett Társadalom Alapítvány.
A reklámfilmet alább tekinthetik meg:
Fotó: Mandiner
Forrás: Mandiner / Frisshíreink portál
Frisshíreink portál, a Te lapod! Keress, szörfölj, vedd a magad kezébe az irányítást!