8.9 C
Budapest

Padlóra küldte a válság a Netflixet: drámaian sok előfizetőt veszített

Dátum:

A Netflix közlése szerint 970 ezer előfizetőt veszített, ami még mindig jóval alacsonyabb, mint a saját előrejelzései voltak.

A vállalat véleménye szerint a harmadik negyedévben további egymillió előfizetővel bővülnek, így nem aggódnak az elvesztett közönség miatt. A befektetők is pozitívan nyilatkoztak az eredményről, ugyanis a Netflix részvényei 8 százalékot emelkedtek.

A streamingóriás még áprilisban nyilvánosságra hozta, hogy akkor 200 ezer előfizetőt veszített, ami a részvényárfolyam meredek eséséhez vezetett, ezért tegnap, a tájékoztató előtt mindenki kíváncsian várta, hogy milyen adatokat közöl most a Netflix. Részvényei egyébként az elmúlt három évben meredek visszaesést mutattak.

A Netflix második negyedéves nyeresége 1,4 milliárd dollár volt, az egy évvel ezelőtti 1,3 milliárd dollárral szemben. A bevételek nagyjából 8,6 százalékkal megugrották az előző évben produkált számokat.

A Netflix legnagyobb előfizetői vesztesége az Egyesült Államokból és Kanadából származott, ahol 1,3 millió felhasználót veszített a második negyedévben. Ezt ellensúlyozta, hogy más területeken viszont növekedett a fogyasztók száma.

Szeretnénk felgyorsítani a bevételeink és előfizetőink körét azáltal, hogy folytatjuk termékeink, tartalmaink és marketingjeink fejlesztését, ahogyan azt az elmúlt 25 évben is tettük. Erős pozícióban vagyunk, tekintettel a több mint 30 milliárd dolláros bevételre – olvasható a közleményben.

A legutóbbi negyedév a 25 éves történetének legnagyobb előfizetői veszteségét mutatta.

Valószínűleg a Netflix előfizetőinek további csökkenését mérsékelte a Stranger Things című sorozat negyedik évada is, amely rendkívül népszerű volt a felhasználók körében.

A Stranger Things negyedik évada 1,3 milliárd nézettséget produkált, ezzel pedig rekordokat döntött, ugyanis nem volt még ennyi megtekintése egy angol nyelvű sorozatnak – mondta a streamingszolgáltató képviselője.

A múlt héten arról számolt be a Netflix, hogy a jövőben társul majd a Microsofttal, ezáltal pedig prémium videók is elérhetők lesznek a fogyasztók számára – írja a CNN.

 

Fotó: Northfoto

Forrás: Blikk / Frisshíreink portál

Frisshíreink portál, a Te lapod! Keress, szörfölj, vedd a magad kezébe az irányítást!

Hír megosztása

Most népszerű

Hasonló hírek
Related

Háború óta először beszél Ukrajna és Kína.

Összefoglaló: ukrajnai elnök és a kínai elnök az orosz-ukrán konfliktusról...

Kínos pillanatok: Megalázták Fodor Zsókát az RTL Klub stúdiójában

A színésznő próbálta humorosan kezelni a helyzetet. Kellemetlen pillanatoknak lehettek...

Meghalt a szigetszentmiklósi akkumulátorgyárban történt tűz egyik sérültje

Március 14-én tűz keletkezett a szigetszentmiklósi, akkumulátor-újrahasznosítással foglalkozó üzemben. A...

„Egyetlen tonna ukrán gabona sem fog Lengyelországban maradni” – itt a megállapodás

Lengyelország és Ukrajna megállapodásra jutott az ukrán gabona tranzitjáról...