Úgy célozhatók a hirdetések, mintha az adott személyhez beszélnénk
Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az...
Sajtóközlemény
Az áttörés éve lett 2021 a hazai kriptopiac világában. Az idei esztendőben egymástól függetlenül fél tucat kriptopénz, úgynevezett token elindulásáról döntöttek magyar szereplők. A...
Kitanulta magát a csődből, könyvet írt róla
Létezik egy tapasztalatok formájában élő, rejtett tudás, ami sokszorosa a formálisan megszerezhető tudásnak. Sajátossága, hogy személyes példákon keresztül...
Az internetre költözött a márkaépítés
Az online vásárlással automatizált lett a rendszer, a korábbinál jóval kevesebb értékesítőre van szükség, miközben a cégek ajánlatadása is idejét...
Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés
A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta, ez derül ki a 14....