Médiamarketing a gyakorlatban

2021-ben világszerte több mint 3,6 milliárd ember használja a közösségi médiát. Ez a robbanásszerű növekedés az innováció sebességével és a mobiltechnológiák elterjedésével párosulva alapvetően megváltoztatta a fogyasztók elvárásait, megváltoztatta a fogyasztók vásárlási döntéseit, és megváltoztatta a vállalkozások működését, hogy támogassák a vásárlók.

Ha szeretné megérteni, milyen erők alakítják át a mai vállalkozásokat, és milyen kihívásokat kell leküzdeniük a közösségi média marketingeseinek ahhoz, hogy elérjék közönségüket, ez a program segít ebben.

Az első tanfolyam a digitális marketing és a digitális átalakulás alapelveivel kezdődik, mielőtt belemerülne a közösségi média marketing, a tartalommarketing és a digitális stratégia alapjaiba. A második tanfolyam a közösségi médiát, az üzleti stratégiát és a marketingesek kulcsfontosságú közösségi platformjainak relatív erősségeit tárgyalja.

A harmadik kurzus a Facebook, Instagram és Snapchat segítségével történő marketingre összpontosít. Az utolsó kurzus a Twitteren, a LinkedIn-en és a YouTube-on történő hirdetésekről, valamint a közösségi értékesítési taktikákról szól a mai fogyasztók megszólítása érdekében.

A szakterület összes kurzusának elvégzése után megkapja a DMI x Coursera tanúsítványt, a DMI Certified Digital Marketing Associate tanúsítványát, valamint három hónapos ingyenes Power-tagságot, hogy megnyíljon a következő lehetőség egy több mint 130 ezer tagot számláló közösségben.

Ahogy olvasol, közben ismerkedj meg korunk automatizálási szakértőjével, Bártfai Balázzsal!

Alkalmazott tanulási projekt

Ezen a specializáción a tanulók autentikus üzleti problémák széles skáláját fogják megoldani, miközben az út során tanult készségeiket és technikáikat alkalmazzák. A tanulók kiválasztják a közösségi média csatornáit, és vásárlói személyiségeket és tartalomnaptárakat hoznak létre az ilyen személyek megcélzásához. A közösségi média csatornáinak megválasztása alapján a tanulók részletes kampánycélzási terveket is készítenek a fizetett hirdetési kampányok létrehozásához.

Gyakorlati projekt

Minden szakterület tartalmaz egy gyakorlati projektet. A szakterület teljesítéséhez és a tanúsítvány megszerzéséhez sikeresen be kell fejeznie a projekt(eke)t. Ha a specializáció külön tanfolyamot tartalmaz a gyakorlati projekthez, akkor a többi kurzus mindegyikét be kell fejeznie, mielőtt elkezdheti.

Szerezzen bizonyítványt

Amikor befejez minden tanfolyamot, és befejezi a gyakorlati projektet, bizonyítványt kap, amelyet megoszthat a leendő munkaadókkal és szakmai hálózatával.

Kép: Pixabay

Karanten.com, a Te lapod! Keress, szörfölj, vedd a magad kezébe az irányítást!

Forrás: Karantén.com